FAQ

Uw Vragen. Beantwoord.

Wat zijn de
Veel Gestelde Vragen?

We streven ernaar om ons te richten op het opbouwen van goede relaties met onze klanten en de gemeenschap. Het gebruik van onze creatieve gaven drijft ons bedrijf.

Luke Hol

Lex de Willigen

Dagelijks samenwerken vereist dat iedereen het grotere werk van het werkoppervlak van het team boven hun eigen ego laat gaan.

Zullen er extra maandelijkse kosten voor de website zijn?

Nee, tenzij u ons extra ondersteuning abonnement aanvraagt. Dit kost u € 10, - per maand. Wij factureren dit elke zes maanden. U zult te allen tijde vragen kunnen stellen en we zullen uw problemen zo snel mogelijk beantwoorden en oplossen.

Je kunt elke 6 maanden stoppen met je abonnement op onze ondersteuning. Als u wilt stoppen, wat we natuurlijk betreuren, laat het ons dan 1 maand vóór de betalingsdatum weten.

Ik heb al een domeinnaam en host

Dat is geen probleem! We kunnen uw domein overdragen naar onze webhosting. Wij bieden dan nieuwe instellingen voor uw e-mail. Natuurlijk kunt u uw e-mail blijven gebruiken. Vanwege de veiligheid en service van onze websites is het misschien beter om uw website over te dragen aan onze hostingprovider.

In dit geval betaalt u onze maandelijkse ondersteuning van €10,- per maand. U zult te allen tijde vragen kunnen stellen en we zullen je problemen zo snel mogelijk beantwoorden en oplossen.

Hoe kan ik contact opnemen als ik een probleem ervaar?

U kunt ons altijd bereiken via het e-mailadres info@agilepixels.com . Als u liever belt, kunt u ons altijd bereiken op deze twee telefoonnummers:

+ (31) 6 27 58 21 27
+ (31) 6 33 13 58 32

Omdat we nog steeds studenten zijn, kunnen we je overdag mogelijk niet direct beantwoorden, we proberen je zo snel mogelijk terug te bellen.